Bagaimana nak Order?

1. Buat pesanan sama ada melalui SMS/WA/Pm ke FB Petherine Jimbau.

2. Buat pembayaran melalui Maybank2u. Pesanan anda akan dipos oleh pihak Shaklee dengan kos pengeposan Flat Rate RM20.

3. Cash On Delivery secara PERCUMA (tanpa caj penghantaran) bagi sekitar Kingfisher, Inanam, Menggatal, Indah Permai dan UMS. Selain kawasan ini, caj penghantaran akan dikenakan mengikut kawasan.

Sunday 12 May 2013

Set Penyusuan Shaklee 3M

Set Penyusuan Shaklee yang paling hot!!!!

Set lengkap 3M
 
Sangat dicadangkan untuk si ibu yang mengalami masalah penyusuan kerana set ini membantu membaiki mana2 kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan badan agar tubuh si ibu berfungsi dengan baik.

 1)Alfalfa : raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium, fosforus, zat besi & magnesium serta klorofil, bioflavanoid serta pelbagai mineral surih & vitamin. Dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.


 2)B complex : dilengkapi dengan asid folik dan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik.

 3)ESP : komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protien. protein yang berkualiti sgt membantu pertumbuhan yang baik. Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel2 tisu, hormon dan enzim dalam tubuh. Ia sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak

4)Ostematrik mengandungi Kalsium, Magnesium dan Vitamin D. Dengan adanya Vit.D kalsium dapat diserap dengan lebih baik. Ibu mengandung dan ibu yang menyusukan bayi sangat memerlukan kalsium untuk diri mereka kerana Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia.

5)Vitamin C :membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.

6)Vita-Lea adalah multivitamin dan multimineral dengan formula zat besi : sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.

Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya
 
I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nur Aisya @ Petherine Jimbau
ID No. 951353
♥ SMS/WhatsApp : 013-5457284
♥ Email : ethrine@gmail.com
 
Harga? Pasti yang paling istimewa untuk anda...

No comments:

Post a Comment