Bagaimana nak Order?

1. Buat pesanan sama ada melalui SMS/WA/Pm ke FB Petherine Jimbau.

2. Buat pembayaran melalui Maybank2u. Pesanan anda akan dipos oleh pihak Shaklee dengan kos pengeposan Flat Rate RM20.

3. Cash On Delivery secara PERCUMA (tanpa caj penghantaran) bagi sekitar Kingfisher, Inanam, Menggatal, Indah Permai dan UMS. Selain kawasan ini, caj penghantaran akan dikenakan mengikut kawasan.

Tuesday 14 May 2013

Set Budget Shaklee




Saya tahu ramai kawan-kawan diluar sana berminat dengan produk shaklee ni...saya dulu pun lama sudah mengintai-intai.. nak beli ke tak? bukan sebab apa.. mahal ba kan? kalau diambik lagi full set, wuii lari ba budget...

mula-mula saya berkenalan dengan shaklee ni pun disebabkan oleh anak2 saya c Farisya dan c Marissa.. Demam, batuk, selesema memanjang kasian betul dari tahun lepas sampailah yang paling teruk start dari bulan Januari hingga Mac tahun ni... entah berapa buah klinik di KK ni kami pergi. sampai malu ba jumpa Dr.

Akhirnya saya berjumpa dengan produk bernama MEAL SHAKE & OMEGA GUARD. Syukur, semenjak guna 2 produk ni start dari bulan lepas.. kedua2 mereka tidak sudah demam, tapi batuk dan selesema masih ada lagi sikit..lemah betul ba antibodi. Sekarang saya mau teruskan lagi penggunaannya. mau kasi kuat tu antibodi dorang.

ok lah, saya mau cerita pasal set budget ni.. memang kalau diikut betul2 kalau ambil satu set memang hasil yang terbaik lah..tapi nda apa. Kita boleh mula sikit-sikit..kita try ambik set budget, then kalau ada bonus lagi, kita kasi full la kan? Saya pun begitu bah..banyak betul cita-cita, mau kurus lah, mau sihat lah, mau cantiklah.. so bulan lepas saya mulakan dengan ESP, Vita-Lea & Kalsium (tujuannya untuk kecergasan..maklumlah siang kerja malam mengurus anak lagi..memang penatlah).

Dan, awal bulan ni saya mulakan dengan program menguruskan badan pula :) so, saya beli Lecitin dan Alfalfa.. ESP & Vita-Lea yang saya beli bulan lepas pun masih ada lagi so memang jimatlah, bulan ni nda payah beli.

Sebenarnya, semua ini dari kita saja..kalau kita rasa badan kita belum cukup nutrisi, belum cukup sihat, imun kurang.. so lebih baik kita buat sesuatu bak kata pepatah "MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT"


Untuk kawan-kawan yang mau set budget, ini adalah antara Set Budget Shaklee...

  1. Set Kesihatan Asas : Vita-Lea & B-complex
  2. Set Kecantikan : ESP & Vitamin E
  3. Set Breasfeeding : ESP & Alfalfa
  4. Set Kurus : Alfalfa/Herb-Lax & Lecitin
  5. Set Kesuburan Lelaki : Vitamin E & Zinc
  6. Untuk keintiman wanita : Alfalfa & Vitamin E
  7. Untuk kurangkan kolestrol / gout : Alfalfa & Omega Guard
  8. Untuk Alergi : Alfalfa & Vitamin C
  9. Untuk Pesakit Kencing Manis : Alfalfa / GLA + Zinc

kalau kawan-kawan berminat, boleh hubungi saya


I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nur Aisya @ Petherine Jimbau

ID No. 951353
♥ SMS/WhatsApp : 013-5457284
♥ Email : ethrine@gmail.com


Harga? Pasti yang paling istimewa untuk anda....

No comments:

Post a Comment