Bagaimana nak Order?

1. Buat pesanan sama ada melalui SMS/WA/Pm ke FB Petherine Jimbau.

2. Buat pembayaran melalui Maybank2u. Pesanan anda akan dipos oleh pihak Shaklee dengan kos pengeposan Flat Rate RM20.

3. Cash On Delivery secara PERCUMA (tanpa caj penghantaran) bagi sekitar Kingfisher, Inanam, Menggatal, Indah Permai dan UMS. Selain kawasan ini, caj penghantaran akan dikenakan mengikut kawasan.

Monday 13 May 2013

ESP dan Kesihatan Anda



Sudah pasti ramai yang sudah terbaca mengenai ESP di mana-mana media sosial terutamanya di Facebook. Ok, mari kita berkenalan dengan ESP ....

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak.

*Protein soya lengkap sebagai tenaga segera

*Mengandungi 22 jenis asid amino dan sesuai untuk semua peringkat umur.

*Asli daripada non-GMO soya

*Tanpa perasa dan pewarna tiruan

 

Faedahnya seperti

Membantu Menurunkan Berat Badan

 Awet Muda dan Kekal Muda (Asid amino yang ada dalam ESP membantu membina otot, rambut, darah, kuku, kulit, organ, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan pelbagai lagi. Jadi, ESP adalah kunci kepada kulit dan otot yang muda, juga mengekalkan tenaga sepanjang hari.)

 "Milk Booster" Untuk Ibu Menyusu

 Membantu Menghilangkan "Stretch Mark" Sewaktu Mengandung (ESP Shaklee bertindak memperbaharui sel-sel kulit dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang)

Mengurangkan Alahan Ibu Hamil (Morning Sickness)

Meningkatkan Kesuburan (untuk yang mengalami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna dan sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil)

 Memulihkan Pigmentasi (Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles)

 Meningkatkan sistem imun (dengan itu, ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll)

Meningkatkan memori (Ingatan menjadi lebih kuat, menjadi semakin cergas)

Membekal tenaga segera

Meningkatkan fungsi prostat lelaki (Elemen genistein dalam soya telah terbukti dapat menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser dari merebak. Ia bertindak menghapuskan segala radikal bebas dalam sel-sel badan yang akan bermutasi DNA, yang akan menukarkan sel-sel badan menjadi sel-sel kanser. Selain dari itu, ia juga bertindak menjaga ovari dan rahim, prostat dan kitaran haid)

Hormon semulajadi (Isoflavon yang kaya di dalam soya memberikan fungsi yang sama dengan hormon wanita. Membantu menurunkan kolestrol, mengelak osteoporosis dan risiko sakit jantung)

 
Semakin hari semakin ramai yang mengalami kesan positif dengan ESP. Kesan positif seperti susu badan bertambah, alahan semakin berkurang juga dirasi oleh penggemar ESP. Jika teragak-agak mahu mulakan rutin pengambilan makanan tambahan, ESP adalah pilihan terbaik untuk memulakannya.

Tak rugi rasanya jika mengeluarkan sedikit pelaburan untuk kesihatan dan kecergasan badan yang berpanjangan. Bukankah 'prevention is better than cure'
 
 
Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya



I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nur Aisya @ Petherine Jimbau
ID No. 951353
♥ SMS/WhatsApp : 013-5457284
♥ Email : ethrine@gmail.com



Harga? Pasti yang paling istimewa untuk anda....

No comments:

Post a Comment