Bagaimana nak Order?

1. Buat pesanan sama ada melalui SMS/WA/Pm ke FB Petherine Jimbau.

2. Buat pembayaran melalui Maybank2u. Pesanan anda akan dipos oleh pihak Shaklee dengan kos pengeposan Flat Rate RM20.

3. Cash On Delivery secara PERCUMA (tanpa caj penghantaran) bagi sekitar Kingfisher, Inanam, Menggatal, Indah Permai dan UMS. Selain kawasan ini, caj penghantaran akan dikenakan mengikut kawasan.

Sunday 12 May 2013

Set Kehamilan Lengkap Shaklee

Set Kehamilan Lengkap


1)B-comp Shaklee adalah unik kerana ia lengkap dengan asid folik dan juga 8 kumpulan B. Asid folik sgt ptg untuk pembinaan tulang dan bg mengelakkan kecacatan pd janin, mengurangkan risiko 'spina bifida' pad...a bayi.

2)ESP sgt penting untuk wanita yang mengandung. ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim dlm tubuh. Ia juga ptg untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. protein yg berkualiti membantu pertumbuhan yg baik. protein juga membantu membekalkan asid amino yg bertindak membentuk otot dan organ bayi. keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bg membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. ESP juga memberikan tenaga bagi mereka yang mengalami morning sickness yang teruk.

3)Omega mengandungi DHA dan EPA untuk pembentukan otak dan mata bayi. untuk ibu pula, ia membantu mengawal paras kolestrol dalam darah. PENGAMBILAN HANYA DIBENARKAN SELEPAS BULAN KE-4 KEHAMILAN. 


 4)Ostematrik mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Setiap 1 biji ostematrik mengandungi 250mg kalsium dan ibu yang hamil memerlukan 1000mg-1300mg kalsium sehari. Kalsium sgt ptg utk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi.

5)Vitamin C membantu mempertingkatkan kadar serapan zat besi yg sgt ptg untuk pembentukan hemoglobin yg membawa oksigen dlm darah. ia juga meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh

6)Vita-Lea pula merupakan multivitamin. Jadi ibu tidak perlu mengambil obimin lagi kerana ia kaya dengan zat besi dimana jika si ibu mengalami masalah pitam atau muda pening ataupun masalah anemia. bagi ibu yang mempunyai darah rendah, ia boleh membantu meningkatkan Hb ke paras normal 



Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nur Aisya @ Petherine Jimbau
ID No. 951353
♥ SMS/WhatsApp : 013-5457284
♥ Email : ethrine@gmail.com
Harga? Pasti yang paling istimewa untuk anda...

No comments:

Post a Comment